تا کور شود...هرآنکه نتواند، دید

نماز حضرت ماه

انتخاب با شماست

بازی فلش « فتنه گر رو بگیر! » /دانلود

در این بازی به خاطر بی توجهی مسئولین، مردم خودشان برای دستگیری سران فتنه 88 اقدام می کنند و بازیکن با عبور از سد نیروهای آشوبگر، یکی از سران اصلی فتنه را دستگیر می نماید. این بازی یه مناسبت سالگرد حرکت عظیم 9 دی 88 ، به صورت رایگان بر روی سایت هنر ناب اسلامی ارائه می شود.

در این بازی فلش که توسط مؤسسه هنر ناب اسلامی تولید شده است، استفاده از نماهای ساده ولی جذاب و شخصیت پردازی های انتزاعی محیطی دوست داشتنی برای کاربر ایجاد می کند و حرکت های ناگهانی دوربین و تغییرات زاویه دید بر جذابیت های آن می افزاید.

هدف اصلی از تهیه بازی  « فتنه گر رو بگیر! » یادآوری وظیفه مسئولین ذی ربط برای دستگیری و محاکمه سران فتنه 88 و نیز نمایش دغدغه های مردم انقلابی و حزب اللهی ایران اسلامی در این باره است.




جهت دریافت این بازی بر روی این لینک کلیک نمایید.

حجم : 3.68 مگابایت

حجت الاسلام سید میثم (محمد) خامنه ای فرزند رهبر معظم انقلاب در کنار پدر همسرشان آقای لولاچیان


صوتی/ آیت الله سیستانی : به آیت الله خامنه ای بگویید که من هرشب به شما دعا میکنم

پایگاه صالحات - حجت الاسلام فقیهی اصفهانی از اساتید حوزه علمیه قم : full-1199

یکی از آقایان طلبه ها که رفته بود خدمت آیت الله سیستانی در نجف ، وقتی یک مقدار صحبت کرده بود ، آقا فرموده بودند : میروید تهران ، به آیت الله خامنه ای بگویید که : من هرشب به شما دعا میکنم .

خوب ببینید که آن آقا چقدر می شناسند این آقا را که هر شب برای ایشان دعا می کنند .

یک مورد دیگر اینکه ، شنیدیم یک وقت آیت الله خامنه ای فرموده بودند : موفقیت امور آیت الله سیستانی ، بخاطر حاج آقای شهرستانی است .

یک کسی رفته بود نجف خدمت آیت الله سیستانی و این جمله را از آقا نقل کرده بود برای ایشان ، میگفت وقتی این جمله را نقل کردم آیت الله سیستانی چه طور تواضع کردند ،

فرموده بودند : به آقای خامنه ای بگو من شهرستانی شما هستم .

این تواضع آیت الله سیستانی در مقابل آقا می باشد .

 

دانلود فایل صوتی : 919 KB


یک پهلوی دیگر خودکشی کرد

این خبر فورا و به صورت گسترده در رسانه های گوناگون جهان منتشر شد/ لیلا کوچکترین فرزند محمدرضا پهلوی نیز در سال 2000 میلادی خودکشی کرده بود. او با خوردن 270 قرص خواب آور در لندن خودکشی کرده بود.
علی رضا، فرزند محمد رضا پهلوی شاه مخلوع ایران، روز سه شنبه در منزل شخصی خود در بوستون مرکز ایالت ماساچوست آمریکا خودکشی کرد.

 این خبر فورا و به صورت گسترده در رسانه های گوناگون جهان منتشر شد. این رسانه ها اعلام کردند که علی رضا پهلوی با گلوله خودکشی کرد.

سایت خاندان پهلوی نیز با درج خبری خودکشی این عضو خانواده خود را تأیید کرد. علی رضا، سومین فرزند محمد رضا پهلوی بوده و دومین عضو خاندان پهلوی است که خودکشی کرد.

گفتنی است، لیلا کوچکترین فرزند محمد رضا پهلوی نیز در سال 2000 میلادی، با خوردن 270 قرص خواب آور در لندن خودکشی کرد.

در بیانیه وبسایت رضا پهلوی آمده است که خاطره مرگ پدر و خواهرش هرگز علیرضا پهلوی را رها نکرده بود. نزدیکان خانواده پهلوی گفته اند که علیرضا پهلوی در پی مرگ خواهرش لیلا دچار افسردگی شدیدی شده بود و هرگز از آن رهایی نیافت.

ايران با روزانه 20 موشك، در دو ماه اسرائيل را محو خواهد كرد

مقامات امنيتي و آگاه در تل آويو بر این باورند كه در صورت وقوع جنگ، اسرائيل نخواهد توانست در برابر موشك هاي بالستيك ايران مقاومت كند.

به گزارش «تابناک»، جمله بالا، بخشي از گزارش تحليلي روزنامه «القدس العربي» است كه در آن به ترسیم سناریوی احتمالی جنگ میان ایران و رژیم صهیونیستی پرداخته است.

در ادامه اين گزارش آمده است: سيستم هاي ضد موشك اسرائيل، سيستم هايی به نام «هايتس» است كه در برابر موشك هاي «شهاب» ايران، كارآيي يك تيرچه چوبي را هم ندارد.

«القدس العربي» مي افزاید: اگر ايران تهديد هوایی شود، يا احساس كند كه سوريه در معرض اشغال است، برنامه اي اجرا خواهد كرد كه در آن، روزانه بیست موشك «شهاب» به اسرائيل شليك خواهد کرد و به این ترتیب، در مدت دو ماه، در عمل، اسرائيل خود به خود از نقشه جغرافیای سیاسی محو خواهد شد. همچنین اگر موشك هاي نشان رفته «اسكاد» حزب الله لبنان نيز شليك شود، در مدت دو ماه که نه، بلکه در 45 روز تل آويو نابود خواهد شد.

«القدس العربي» در پايان گزارش تحلیلی خود مي نويسد: یقینا با زدن يك كليد در تهران، جان هزاران اسرائيلي در تل آويو گرفته خواهد شد و برای همین است كه جهان از ايران مي ترسد.

در همین حال، یک مركز صهیونیستی امور سياسي بیت المقدس نيز در گزارشی تحلیلی که تلاش دارد خطر توانایی موشکی ایران را به فراتر از سرزمین های اشغالی تسری دهد، مدعی است، برد موشك هاي ايراني، دست کم 11500 كيلومتر است و همه كشورهاي اروپايي در تيررس اين موشك هستند، به گونه ای که جدای از شهرهایی چون؛ لندن، پاريس، مادريد، اسلو و هيلسینكي، حتي نيويورك نیز از این موشک ها در امان نخواهد بود.

در ادامه این گزارش آمده است: جدای از کشورهای اروپایی، سرزمين هاي اشغالي، روسيه، هند و برخي كشورهاي آفريقايي و آمريكاي شمالي نیز از موشك هاي ايران در امان نخواهند بود.

البته این مرکز صهیونیستی مشخص نکرد که انگیزه ایران برای تهدید کشورهای نامبرده چیست؟!

چرا رهبری قرآن اهدایی به خانواده شهدا را امضاء می‌کنند؟

یکی از سلوک رفتاری رهبر معظم انقلاب در طول سال‌های ریاست‌جمهوری و رهبری انقلاب، همواره دیدارهای دسته جمعی با خانواده‌هاى شهدا و جانبازان و نیز بازدیدهای سرزده از منزل برخی خانواده‌های شهدا بوده است.

اگرچه تاکنون خاطرات و دل‌نوشته‌های بسیاری از شور و شوق حاضران در این جلسات بویژه پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا منتشر شده است اما خواندن نوشته‌های زیر از زبان رهبر معظم انقلاب علاوه بر اینکه نشان از تواضع و علاقه‌ی غیرقابل وصف ایشان به شهدا دارد فلسفه اهدای قرآن  به خانواده‌ی شهید و امضای آن را بیان می‌کند.

« در طول نزدیک به ۲۰ سال، چه در زمان ریاست جمهوری و چه بعد از آن مرتب سعی کرده‌ام به منازل شهدا بروم و یک جلد کلام‌الله مجید نیز به آنها اهدا کنم، همواره مقید بوده‌ام که در پایان جمله‌ای که در کنار قرآن نوشته‌ام، آخرین کلمه نام شهید باشد تا نام و امضایم در کنار نام شهید قرار گیرد، با این امید که حداقل به برکت مجاورت کتبی و لفظی با نام شهید، خداوند مرا با آنها نزدیک و محشور فرماید.»

رهبرم


تعداد دريافت :1862
حجم فايل :1.75 MB
1389/4/30
تعداد بازدید : 2732
قطعه ای زیبا از " احسان بیاتی" با هم خوانی پویا بیاتی درباره مقام معظم رهبری«تقدیم به کاربران گرامی » (2:32)
دسته بندی مرتبط